Garantie

Op alle produkten geldt een minimale fabrieksgarantietermijn van 3 tot 5 jaar op fouten en gebreken, tenzij anders aangegeven.

N.B. Onderstaande garantie bepalingen gelden onverminderd de wettelijke regels ontrent garantie en conformiteit.

Heb ik garantie op aangekochte producten? 
 Ja, je hebt garantie op je aankoop. De garantie op producten is doorgaans 3 tot 5 jaar; tenzij anders vermeld wordt bij het artikel dat geleverd wordt. Neem in geval van problemen altijd even contact op met de klantenservice van Pillowsonline.nl via de email (info@pillowsonline.nl) of via de Contact pagina.

Wat houdt de garantie in?
Indien je terecht aanspraak maakt op de garantie zal Pillowsonline meteen een nieuw vervangend product toezenden 

Waneer heb ik geen garantie?
Er kan geen aanspraak gemaakt worden op de garantie indien:
- bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
- bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- bij normale slijtage
- bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Bij wie kan ik vragen stellen over de garantie?
Indien je vragen hebt over de garantie, kan je je wenden tot de klantenservice van Pillowsonline (info@pillowsonline.nl) of  via de Contact pagina.. 

Retouren of koop ongedaan maken.

Spijt van je aankoop? Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:

  1. Het product mag niet zijn gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.
  2. De verpakking en toebehoren moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direct kunnen verkopen.
  3. Je stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde zendingen worden wel door ons aangenomen, maar indien dit niet is afgesproken zullen wij additionele porto kosten voor in rekening brengen.
  4. Het retourbedrag wordt binnen 30 werkdagen teruggestort op de door jou aangegeven bankrekening.
  5. Uitgezonderd zijn artikelen die op maat zijn gemaakt voor je.

Voorkomen is beter dan genezen. Neem even contact met ons op als je vooraf al twijfels hebt. Wij helpen je graag om je het juiste produkt te helpen vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen. 

 

Hoe kan ik een product terugsturen?

Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem graag binnen 14 dagen na ontvangst mailcontact op met de Pillowsonline (info@pillowsonline.nl) of via de Contact pagina. Wij sturen je een retourformulier toe dat je bij je retourzending kunt toevoegen. Op deze manier dragen wij er zorg voor dat we over alle relevante gegevens beschikken om je retourzending zo snel en correct mogelijk te kunnen afhandelen.

Indien je een verkeerde keuze hebt gemaakt zijn de kosten voor je eigen rekening. Is het product niet zoals dit zou moeten zijn neem dan contact met ons op.

Aangezien wij werken met hygiene artikelen dient het retour gestuurde product schoon te zijn zonder sporen van gebruik.

Download hier uw retourformulier

Je kunt het pakket retour zenden via een Postnl Pakketpunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres is:

Pillowsonline.nl

Molenstraat 5

2712 XG Zoetermeer

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is kan Pillowsonline.nl besluiten de door jou gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

Pillowsonline.nl is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. In geval van een waarde van meer dan € 250 - bevelen wij je aan om een additionele verzekering af te sluiten.Pillowsonline.nl kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na aanmelding van de retourzending kun je de zending (ook na 14 dagen) naar ons terugsturen. Op het moment dat wij je retourzending (liefst met bijgevoegd retourformulier) hebben ontvangen en met je hebben afgesproken dat je je geld terug ontvangt, zullen wij binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag (inclusief de verzendkosten) naar het door jou opgegeven rekeningnummer overmaken.

Retourneren wegens defect

Wanneer besloten is dat je aankoop wegens een defect naar ons terug moet worden gestuurd, dan doe je het volgende:

  1. Na overleg sturen wij je een ander exemplaar of je stuurt uw defecte exemplaar eerst naar ons (afhankelijk van het produkt). Je ontvangt van ons een retourformulier.
  2. Je kunt je defecte product retourneren naar ons adres (opgegeven op het retourformulier).
  3. Retourneer liever niet uw artikelen zonder dat dit met ons is besproken!

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?

Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer je het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem danzo snel mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice (info@pillowsonline.nl) .We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

Na het openen van de verpakking heb ik een defect ontdekt aan mijn bestelling? Wat moet ik doen?  

Wanneer je een defect aan je product hebt ontdekt, neem dan zo snel mogelijk na constatering met onze klantenservice op info@pillowsonline.nl of via de Contact pagina. Wij zijn specialist en helpen jou graag verder. We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost. 

Indien je het product retour wilt sturen, ontvang je van ons per e-mail een retourformulier. Dit retourformulier voeg je bij het terug te sturen pakket, zodat wij weten dat het artikel van jou afkomstig is en beschikken over alle relevante gegevens omtrent jouw retourzending. 

Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@pillowsonline.nl

┬ę 2008 - 2020 PillowsOnline | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel