Verzending en bezorging

Prijzen

Alle op de site genoemde prijzen voor producten of diensten zijn inclusief BTW.

Bezorgen

In Nederland versturen wij al onze pakketten met Postnl. Je bestelling wordt 2 keer aangeboden en daarna op het dichtstbijzijnde postkantoor afgegeven. Indien je twijfelt waar je pakket blijft dan kunnen wij het track & trace nummer voor je achterhalen en je eventueel toesturen.

Leveringstermijn

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Over het algemeen leveren we binnen 2 werkdagen na de betaling bij het door jou opgegeven afleveradres. Als je bestelling is verstuurd, ontvang je van ons een e-mail met een bevestiging van de verzending. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd, dit ligt in handen van de pakketbezorger van PostNL. 

Het kan af en toe voorkomen dat het door jou bestelde product speciaal gemaakt moet worden, of niet langer op voorraad is. In dat geval kan het soms 2 tot 3 weken duren voor we het bij jou thuis kunnen afleveren. We laten je dat per e-mail weten en vragen of je daarmee akkoord bent

Verzendkosten Nederland

Hoeveel verzendkosten worden berekend?

Binnen Nederland verzenden wij kosteloos. Daarbuiten moeten wij helaas wel verzendkosten in rekening bregen. Deze verschijnen tijdens het bestelproces duidelijk in beeld zodat je weet wat het totaal af te rekenen bedrag wordt. Wens je te retourneren ( van een verkeerd besteld product) dan zijn de porto kosten voor jou. 

 Status bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?

We werken met PostNL en kunnen je zending volgen vanaf het moment dat het pakketje ons magazijn verlaat.

Als je bestelling is verstuurd, ontvang je van ons een e-mail .

Mocht Postnl er niet in slagen het pakket aan jou of je buren te overhandigen, dan wordt het pakket automatisch drie weken voor je op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. Uiteraard ontvang je hiervan een melding, zodat je jouw pakket kunt afhalen op het moment dat dit jou schikt.

Ander adres afleveren

Kan ik een bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dat kan. Bij je bestelling van de aanbieding wordt aangeven dat je deze op een ander adres wilt laten bezorgen. Dat kan bijvoorbeeld ook je werkadres zijn, als dat voor jou beter uit komt.

 Wat gebeurt er als ik tijdens de levering niet thuis ben?

Mocht PostNL er niet in slagen het pakket bij jou thuis af te leveren, wordt het bij een van je buren overhandigd. Als ook dat niet mogelijk is, dan wordt het de dag erna nogmaals aangeboden. Lukt het dan ook niet om je bestelling bij jou of je buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch drie weken voor je op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. Uiteraard ontvang je hiervan een melding, zodat je jouw pakket kunt afhalen op het moment dat dit jou schikt.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Uiteraard, Pillowsonline is de webshop van Waardenburg Wonen & Slapen- al meer dan 45 jaar actief in o.a. bedtextiel en dekbedden. Wij zijn gevestigd op de Molenstraat 5, 2712 XG in Zoetermeer.

Je kunt in het bestelproces aangeven dat je de bestelling bij ons komt afhalen in de winkel. 

Wij zorgen ervoor dat je een email krijgt wanneer je bestelling gereed staat.

Onze openingstijden zijn:

Zondag en maandag :gesloten

Dinsdag, Woensdag, Donderdag : 9:30 uur- 18:00 uur

Vrijdag: 9:30- 21:00 uur

Zaterdag: 9:30- 16:30 uur

Buitenland

Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
Ja, dat kan. Ook als u in het buitenland woont kunt u bij ons bestellen, hiervoor werken we met meerdere pakket verzenders en zullen de voordeligste uitzoeken per plaats.

Wij hebben reeds pakketten verzonden naar Belgie, Duitsland, Portugal, USA, Danmark, Deutschland, Frankrijk,Taiwan, Singapore, Australia, England, Latvia & Canada, Enkele van deze landen hebben wij hierdoor standaard in het systeem staan waardoor u direct de verzendkosten kunt zien,

Staat uw land er niet bij : stuur ons dan een email (info@pillowsonline.nl )met de door u gewenste bestelling en wij zullen met u trachten deze bestelling zo voordelig mogelijk aan u aan te bieden incl. verzendkosten.

Ook handig als u een tweede of vakantiehuis in het buitenland heeft, laat deze artikelen direct bezorgen op uw vakantieadres!

Hieronder een opsomming van de kosten per land:

Belgie : 5,95 - order vanaf 100,00 euro - gratis verzending

Deutschland : 5,95 - order vanaf 250,00 euro - gratis verzending

France : 12,50 - bij order vanaf 250,00 euro - gratis verzending

Danmark : 12,50 - bij order vanaf 250,00 euro - gratis verzending

Spanje: 17,50 - bij order vanaf 250,00 euro - gratis verzending

Portugal : 17,50 - bij order vanaf 250,00 euro - gratis verzending

Latvia : 25,00 - bij order vanaf 500,00 euro - gratis verzending

Norway : 15,00 - bij order vanaf 500,00 euro - gratis verzending

USA : 25,00 - bij order vanaf 500,00 euro - gratis verzending

Canada: 19,50 - bij order vanaf 500,00 euro -gratis verzending

Singapore: 25,00 - bij order vanaf 500,00 euro - gratis verzending

Hong Kong 32,50 - bij order vanaf 500,00 euro - gratis verzending

Australia : 25,00 - bij order vanaf 500,00 euro - gratis verzending

New Zealand: 29,50 - bij order vanaf 500,00 euro - gratis verzending

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wordwide shipping

We are more than happy to help our customers from other countries. So far we've send our products to Belgium, Germany, Finland, Norway, Danmark, USA, Canada, Australia, Singapore, England, Latvia, Portugal, France, Italy, Dubai, Russia, Spain, New Zealand, Qatar, Switzerland, Luxembourg e.a .

But were excited to add fans of our products in new countries, if you are interested and want to make an order, please contact us at: info@pillowsonline.nl.

We will make an estimate including the shipping costs and send this to you as soon as possible. 

 

© 2008 - 2024 PillowsOnline | sitemap | rss